قهرمان المپیک کم شنوایان و ناشنوایان گفت: معلولیت ما محدودیت نیست و تا زمانی که زنده هستم برای بالا بردن پرچم مقدس ایران تلاش می‌کنم و هیچ گاه ورزش را کنار نخواهم گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
در طول تمام این سال‌ها، اما آنچه در پژمان نوزاد بچه تهرانپارس تا غول فناوری سیلیکون، ولی ثابت مانده عشقش به فوتبال است. پژمان هنوز فوتبال ایران را به دقت دنبال می‌کند و سعی می‌کند شرکای تجاری‌اش را هم آلوده این عشق کند.
مربی هوادار می گوید کار سختی بعد از برگرداندن تیم از شکست سنگین مقابل استقلال داشتند.
یکی از توپ جمع کن‌های دربی روایت عجیبی از این بازی دارد.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
شما شاید حتی بیش از حد، با همه چیز موافقید و دستور اجرا می‌دهید و حتی می‌گویند گاهی جمع‌کردن لیست موافقت‌های شما، سخت است؛ اما در سیستم فشل اجرائی، دستور مشکل‌گشا نیست. یک نفسی در دستوردادن بگیرید، یک گروهی بگذارید ببینید این دستورات‌تان چقدر اجرا شده و چرا بقیه‌اش اجرائی نشده.
احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جمع‌شدن گرمخانه‌های شهرداری را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «گرمخانه‌های شهرداری تهران تعطیل نیست. اتفاقا طی سال گذشته تعداد گرمخانه‌ها را افزایش دادیم. علاوه بر این ۳ هزار ظرفیت دیگر ویژه معتادان ایجاد کردیم. در مجموع روزانه ۲ هزارو ۵۰۰ نفر خدمات گرمخانه‌ای داریم و ظرفیت ۳ هزار نفره هم اضافه شد تا معتادان از گرمخانه جدا شوند و فضای گرمخانه برای بی‌سرپناهان، کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد.»
تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ